fredag, maj 19, 2006

Två ställen

Andra stället riggat och klart!

Nu känns det mäkta bra att vara en blingblingare måste jag säga!
Frisören Annika har fått ca 20 örhängen och 15 halsband till sin salong och det blev kanonsnyggt på stället som jag faktiskt hittade igår. Plus en glasvas som vi la lite genomskinliga pärlor i botten av och hängde kedjor med muranohängen över kanten på. (oj vad mycket prepositioner i en och samma mening.) Hon har en salong till i en annan stad där hon också vill sälja mina smycken. Åh vad jag blir glad!



Bara för att jag själv tycker det är roligare att läsa en blogg som har lite levande bilder i sig så sätter jag in två små bilder som egentligen inte har något speciellt med dagens inlägg att göra, mest i förgyllande syfte. Örhängena kostar 55:-/par eller 2 par för 100:- för er som undrar.


Trevlig helg på er, nu stundar mindre glamoröst jobb i form av vindsstädning och allmänt slängande av gammal lump.
Hoppas att solen skiner på er alla och att ni får en härlig och skön helg!

3 Comments:

Blogger Grus said...

Mera nitar! Annars ser det bra ut... ;)

11:49 fm  
Blogger Naja said...

åh, jag vill ha de gröna! ynk! hur köper man dem av dig månne?

3:09 em  
Anonymous Anonym said...

Naja: Skicka mail till maria.z@comhem.se och skriv din adress så skickar jag tillbaka mitt kontonummer och sen smyckena. =)

4:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home