tisdag, maj 30, 2006

Jag skriver, alltså finns jag

Läsare, finns dom här?

Satt och kikade lite på bloggtoppen. Herre gud vad stort det här med bloggandet har blivit. Kul!
Undrar just om det är någon som läser här inne. Till skillnad från min andra blogg är det ju just det som är syftet med denna - att någon läser.

Jag drömmer någonstans om att kunna ha smycketillverkning/försäljning som en liten bisyssla när jag pluggar i höst. DET hade varit lyxigt :)

Ett vackert muranosmycke i guldfärgad kedja får pryda kvällens sista inlägg.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Att jag läser, det vet du :) Alla inlägg. Ett tag kunde jag ju inte kommentera, men nu funkar det iaf. Det är bara det att när det dyker upp något som jag störtgillar så säger jag det :) Allt annat är mer eller mindre fint, men när jag ser nåt jag bara måste ha så kommer du att veta om det :)

Däremot hoppas jag verkligen att dina försäljningsplaner blir verklighet och att dina tre ställen kommer att sälja många av dina smycken. De är ju verkligen på modet!

9:06 em  
Blogger Shirika said...

Såg att du varit inne på min sida, så jag måste ju få säga hej! :-) Jättefina saker du gör! Hoppas det kommer att gå bra för dig! Jag återkommer och kikar hur det artar sig :-D

9:42 em  
Blogger Positivt tänkande said...

Åååååh!! tack båda två snälla! :)
Ditt brev borde komma idag, kissekattsmamman.

9:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Det gjorde det, tack snälla bling! Grejen är att jag nästan fick hjärtsnörp för det var BILSPÅR på brevet, och jag tänkte - åh, hu, nu har örhängena blivit mos. Men det hade de inte. Och jag hade dem på mig idag när jag skjutsade min väninna till Lunds lasarett. Kom hem för en liten, liten stund sedan så det har inte blivit något bloggat idag. Än :)

Örhängena är *jättefina* och vet du vad ... har du några halsband med samma pärlor? Jag skulle såååå gärna vilja ha det.

10:39 em  
Anonymous Anonym said...

Jag kollar. Du är så jävla duktig. Jag morrar av avundsjuka... ;) Btw, min bankkvinna ser ut att ha nått av dina halsband varje gång jag ser henne.

6:54 fm  
Blogger Positivt tänkande said...

Mammakatt: Tyvärr har jag bara typ tio pärlor kvar av varje färg.. Ska kolla om jag hittar dom igen, men lovar inget. Bra att bilen inte hade krossat dom. Dom hade kanske armeringsskydd i sin kamodräkt. =)

Em: Bankkvinnor, kattmammor, devildollor... u name it.

9:46 fm  
Anonymous Anonym said...

Var har du köpt pärlorna. Jag drar mig inte för att köpa materialet om du har lust att göra halsbandet. Jag har ju inga verktyg eller någonting. Jag köpte långa pärlhalsband på Åhlens här om dagen, men det är ju bara plast. Dina verkar vara av mycket högre kvalitet. Tjusiga som bara den är örhängena i alla fall ... Men jag hittade inga gröna pärlor. Får hålla utkik. I värsta fall får jag försöka knåpa ihop nåt själv, men just de där pärlorna var verkligen snygga ...

8:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home