söndag, september 24, 2006

Blingbling by Me goes Street

Här kommer bilder på ett par lintrådshalsband till.








Navellånga. Garanterat nickelfria. Ett ex av varje - exklusivitet. :)
(övar mig på att inte skämmas för att promota mina alster)

------------------------

Igår var det smycketema på Street Hornstull. Jag skickade länken till mamma för att hon skulle få se vart jag skulle sextio mil bort som hon är. Hon skrev "du klår många av som med dina smycken" och jag log såklart och tänkte "söta mammor, dom tycker alltid att deras barn är brabättrebäst", men vet ni vad? Där på Street kände jag att jag mycket väl hade kunnat platsa, fick inte alls dåligt smyckesjälvförtroende och nu håller jag som bäst på att hitta ett bord att hyra vid julmarknaden. Jag? Wow, det trodde jag inte!

Måste ta fram en liten logga att stämpla/trycka/klistra på en etikett som ska finnas på alla smycken. Nu kör vi!

/ Blingbling-Maria

3 Comments:

Blogger Unknown said...

om man skulle vilja... skulle man kunna göra beställning hos dig då? Det är ju "snart jul" *sucka*

10:35 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja huu, jag insåg just på balkongen i solen att det är tre månader kvar idag. :)
Du får gärna köpa de smyckena jag gör, dessvärre har jag lärt mig att jag inte ska ta önskningar per beställning. Det blir för dyrt, inte MITT, krångligt och det är just motsatserna till varför jag skapar. Det ska ju vara kul, komma från hjärtat och ja, du vet...
Hittar du något du tycker om så bara säg till. *motar bort jultankarna*

1:22 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, va kul! Alltid bra att få en självförtroende-knuff. Gillar din blogg föresten, har lite lust att skaffa mej en själv på ungefär samma tema. :)

1:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home