söndag, september 03, 2006

OJ

Så fort tiden går. Jag har varit i Stockholm i över två veckor och inte en enda smyckebild har jag bjudit bloggen på. Illa illa...

Det hände nåt skoj the other day. Jag vann ett presentkort i pärlaffären. På 500 Kr! Gud så glad jag blev. Det är verkligen något jag kan slösa mkt pengar på. Nu ska jag gå och handla de där dyra pärlorna som jag inte brukar kosta på mig och bära hem ett stort lager. =)

Hoppas att denna veckan ska bjuda på lite pärlahumör och lite bilder. Nytt minneskort till kameran är på väg så snart kan jag inte skylla på det. Antar att stockholm helt enkelt frestar med för mycket annat kul, men när regnvädret kommer oftare sen i höst så pysslar jag nog mer.

För bilder: http://mariaz.webalbum.se - där finns lite smyckealbum om ni vill titta. Återkom gärna med adresser till era egna smycke/pysselsidor ni som pysslar. =)

Ha det gott!
Maria

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu är jag jätteavis! :P Vad var det för tävling du vann?

6:59 fm  
Blogger mitt fyrverkeri said...

Bara en utlottning. =)
Dom drog ett namn och det var mitt. Happy happy. Återkommer med bilder på min vinst när jag varit och "handlat" för presentkortet.

7:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home