lördag, augusti 12, 2006

Strö pärlor i Stockholm

Igår åkte alla mina pärlor och blingbling-delar till Stockholm, så jag är pyssellös fem-sex dagar nu. Fick ju packa in allt som man inte kan släpa med sig på tåget nu när vi tog bilen upp. På tisdag dekorerar jag salongen hos frissan A för sista gången i år. Har inte hunnit göra så mkt höstsmycken som jag hade hoppats på men det går säkert bra ändå. Hennes lokal är som gjord för höstsmycken och bling. :)

Ser nu mest fram emot att få shoppa pärlor i min nya tillfälliga hemstad Stockholm. Tror det tar mig ca 4 min att gå till närmsta pärlaffär! Somliga har sån tur så det är löjligt. Me like! Får la skicka ner höstens pysselalster till Skåne och be kära mor dekorera mina två ställen åt mig medan jag är i 08 och leker student på inredningskursen.