torsdag, augusti 03, 2006

Sommar möter höst och jag har mycket att göra

Det är ju som bekant så att nästa årstids produkter skapas när de känns som minst aktuella. Påskfotograferingar i jul osv...
Till och med en liten smyckeskapare som jag måste tänka framåt ganska tidigt har jag märkt. Nog för att jag har börjat snegla mot höstkläderna och bootsen men det tar ändå emot lite att göra mörka, bruna, ruffiga smycken, så jag lät sommaren och hösten mötas i ett halsband.

Småbarnsligt men ändå fint tycker jag.


Var och fyllde på hos C igår och bytte ut lite somrigt mot lite lite lite höstigt. Är så glad att hennes vikarie också vill sälja mina smycken.

Just nu är det mycket här, flytt, planering, solig- och roligheter och bloggen halkar lite efter men hav förtröstan Blinglovers! :)

Ha det gott
Maria

1 Comments:

Blogger Svenska i utlandet said...

Hej, tack för att du tittade in på min blogg. Nu har jag lagt in lite fler foton. Skall titta nogrannare på din igen när jag är åter från semestern. Din smyckesblogg är mycket finare än min! Roligt att man kan bli inspirerade av varandra.

6:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home