torsdag, juli 27, 2006

Hösten räddad!!

Åh, jag är så glad! C som säljer mina smycken ska ju vara mammaledig från och med 1 augusti så jag har varit lite brydd kring det här med att kunna sälja lite för att få in pengar till nya pärlor och stenar så att mitt pysslande inte behöver avta. Idag berättade hon att hennes vikarie nog kunde tänka sig att också sälja mina små saker där på salongen. Happyface! Ska dit nästa vecka så att vi får träffas och jag får ge henne något så att hon vet att jag uppskattar att hon vill sälja mina saker.
I samma samtal där C berättar denna glada nyhet får jag också två önskningar. Den ena mycket lätt att uppfylla då jag hade allt material hemma, den andra lite klurigare men fortfarande på ett hanterbart stadie :)
KUL! Hon hade visst sålt lite halsband idag och ja, ibland behövs det inte mer än så här för att en dag och en höst ska vara räddad!

2 Comments:

Blogger Lisa said...

Hej du, tittar in för första gången. Fint här ju!

3:47 em  
Blogger Positivt tänkande said...

Åh, välkommen välkommen! :)

9:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home