fredag, juli 07, 2006

Turkos present

Födelsedagspresent

Ända sedan jag började göra smycken har barndomsväninnan sagt att hon velat ha ett turkost halsband och ända sen samma tidpunkt har jag fått prestationsångest så fort hon sagt det. Vi har helt olika stil och jag är mer bred i mitt tycke än vad hon är så det har liksom inte blivit något. Nu är det så att hon fyller år idag och jag var en tur till Göteborg i början av veckan och hamnade på Pärlehuset och där fanns de äntligen. De turkosa pärlorna som skulle bli väninnans födelsedagshalsband. Modelltankarna har ändrats fram och tillbaka men idag bestämde jag mig för att prova öglepinnetekniken och nu ska jag skryta för jag är sååå nöjd med det och tycker det är jättefint.

Hoppas att hon också tycker det!


Nu sticker jag på födelsedagkalas.
Ha en skön helg!

2 Comments:

Blogger Linda K said...

tokfint! får jag va din vän me? ;)

7:57 em  
Anonymous Anonym said...

superfina! jag gör lite halsband å armband själv åxå så jag kommer nog återvända till din fina sida. lycka till med dina fina smycken.

10:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home