onsdag, juni 21, 2006

Det händer lite...

Dagens snäckset, som inte gör sig så bra på bild.
Färgerna är inte så olika varandra i verkligheten. Kan tänka mig det här setet på en snygg rödhårig tjej. Man kanske skulle skaffa sig lite livs levande modeller att hänga upp sina alster på, istället för köksstolen. :)




Längd ca 100 cm och armbandet är ca 17-18 cm

De senaste dagarna har jag fått en hel del mail från folk som hittat mina smycken på nätet (kul!) och vill fråga lite av varje och faktiskt idag en till som kan tänkas bli en bra återförsäljare eller vad man ska kalla det. En nätshop för oetablerade designers där de säljer på kommission - på uppdrag med viss provision. Låter som något helt i min smak. Det är så tråkigt med affärskedjor och samma lika hela tiden. Mycket roligare att köpa något från någon som bara gjort ett. Som jag :) Hoppas det kan bli något. Ser framför mig hur jag kombinerar studierna i stockholm med smyckegrejande i ett rum någonstans i huvudstaden och gör affärer lite här och där med trevligt folk!
Nu drömmer jag igen...