fredag, juni 16, 2006

Inför söndag

Idag ska jag till alla mina tre (!) små ställen och hämta in mina smycken och försöka strukturera upp dom inför söndagens smyckeparty. Kanske gör jag en omändring på min fotosida. Tycker där är alldeles för blarrigt och rörigt. Frågan är hur jag ska lägga upp det... Jag kan skapa hur många album som helst så kanske ska sortera efter månad eller något. Får filura på den där under helgen. Allt ska prismärkas och jag ska kläcka något smart rabattsystem som gör att det blir lite förmånligt för kalasbesökarna att handla. Ska sy lite fler smyckepåsar också, om grannens symaskin inte är sur på mig fortfarande. Vi har varit ovänner i två veckor..
Mmmm, jag har att pyssla med i helgen. :) Ska ju försöka få lite mer brunfärg på näsan också. En bild jag skulle vilja ha där uppe i sidhuvudet på blingbloggen får pryda dagens inlägg. Strängen med de röda chipsen kommer direkt från broadway och har inte blivit smycke ännu utan är fortfarande bara på sträng. Vacker färg, right? v

Om någon känner sig manad att hjälpa mig att fixa till bloggens utseende och pryda den med ovanstående hjärta och en fin bild på mig så känn er hjärtligt välkomna!

2 Comments:

Blogger M said...

Nämen vad många fina smycken du har skapat! Intressant hobby (om man nu kan kalla det för det). Du är duktig!

5:59 em  
Anonymous Anonym said...

Tack! :)

6:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home