onsdag, juni 14, 2006

Rosa till mig själv.

Har länge saknat ett rosa halsband. Det är något magiskt med rosa. Så fort jag gör ett rosa smycke så säljs det. Man är alltså inte den enda som är kär i den färgen :)

För en stund sen gjorde jag ett halsband och snart ska jag göra ett matchande armband till. Tror jag ska ha det på mig på söndag. Och vill någon ha det så säljer jag det!



Längd 100 cm när det är öppet.


Våra kära vädergudar har ju skrämts med rapporter om åska och regn och om så blir fallet ikväll så ska jag ha en pärlkväll och återkommer med utlovad bild på annat än snäckor.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Rosa är verkligen jättefint och somrigt!

12:34 em  
Anonymous Anonym said...

pris på ett sådan set?

6:13 em  
Anonymous Anonym said...

Hej, tack för din snälla kommentar.
Jättefina smycken.
Kanske får återkomma med en beställning till min affär som öppnar snart?

6:22 em  
Blogger Positivt tänkande said...

Amanda; ja visst är det en bra färg? Jag älskar den.

Emla; har bara gjort det setet i rosa. Halsband 199, armband 99 och örhängen 59. Hela setet: 320:-

Brentwood-anna: Tack själv! :) Åh ska du öppna affär? Gud vad kul! Var och vilken sort?

9:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home