onsdag, juni 14, 2006

Bling med logga

Det har trillat in en del nya beställningar i min mailbox. Trevligt trevligt! :) Jag blir jätteglad varje gång någon har hittat hit och vill köpa något! I sommar bjuder jag på frakten för alla som köper ett smycke av mig.

När kära mor min var i USA bad jag henne köpa en del zätan till mig som jag kunde använda som logga på mina alster. Igår gjorde jag min första zäta-grej. Ett armband och ett par örhänge till plastsyster Emma.

Lite uppochner-ig bild men solen kallar på mig så jag hinner inte sitta här och fixa allt för mycket. För er som är trötta på snäcksmyckesbilderna så kommer det snart annat. Och på söndag är det smyckeparty igen, så efter det kommer det bilder därifrån. Håll tummarna för att solen är med mig på söndag, pls. :)
Sköt om er och sola i lagom stora doser.
Bling-Maria Zäta