onsdag, maj 31, 2006

bra bra

Bra start - precis vad jag behövde!

"Ett missat samtal"

Det var nagel-C som ringde för att berätta att hon börjat bra idag. Första dagen med mina smycken och hon sålde det dyraste (som jag fått skäll för idag, för det är tydligen ändå ruskigt billigt) jag lagt dit. De senaste veckorna har jag pysslat pärlor ganska intensivt och det räcker att en liten pinne behöver inhandlas för att notan ska springa iväg på över 300:- Flera gånger i veckan...

Ska kolla till första stället utanför stan i nästa vecka. Tror nog att hennes kundkrets också kan gilla snäckorna. Själv är jag sådär nyförälskat-löjligt-förtjust i dom! :)

Idag blir det ingen tid för pärlor, för om en stund ska jag passa grannens kids och vi ska måla stenar att pryda gården med och sen kallar vanliga jobbet. Men imorgon ska jag göra en beställning. Rosa halsband och armband. Influeras nog en del av detta men mer färgade stenar.




Ha det gott så länge alla två läsare! =)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

TRE!! ;)

4:10 em  
Blogger Positivt tänkande said...

WOW! ;) jag håller på att bli riksberömd.
Men varför kommer man till en förstasida hos blogsome när man klickar på ditt namn?

5:21 em  
Anonymous Anonym said...

hoppsan. Jag provar skriva in på nytt.

8:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home