tisdag, juni 06, 2006

nattsudd

Varför regnar det inte pengar från himmelen?

Vad sägs om tre timmars stirrande in i skärmen och konstant åååh:ande?
Jag säger bara internationella pärlgrossister.
OH MY GOD!
Pärlaffären här i stan kan slääääääänga sig i väggen bigtime.
Fick ont i magen av allt jag ville ha. :) Sant och sjukt.
Måste lägga en order tillsammans med I. Kan inte leva vidare annars.

Mammakäramamma kom hem med en ljuvlig påse med pärlor och lås och grejer för $55. Tack Broadway, I love you! Det var dock bara en liten frestelse, jag måste ha mer! mer mer mer.
Kan lätt tänka mig att sälja både dvdn och grannens ungar för att finansiera det hela.

Nog bäst jag går och lägger mig. :)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag kan känna igen mig i din "obsession". Jag och syrran skupterar dockor och de finaste sakerna till det. Ex. munblåsta glasögon från Tyskland och äkta mohairhår är ruskigt dyrt, finns inte att få tag på i Sveige men är mer än guuuuld värt. Man blir helt galen av att titta omkring på alla utländska siter. :-)

7:56 fm  
Blogger Positivt tänkande said...

Ja visst är det så? Ibland känner jag en sån maktlöshet och på något vis besvikelse över att bo i ett sånt begränsat land. Måste boka in en shoppingresa snart känner jag. :) Kan man se era dockor någonstans?

10:01 fm  
Anonymous Anonym said...

nej, vi har ingen hemsida ännu. men då och då finns vi på E-bay

3:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home