tisdag, juni 20, 2006

Tisdagsbestyr och armband

Om en liten stund ska jag bege mig till stan för att lämna smycken till säljstället C samt fylla på lite i förråden. För tillfället har det andra säljstället semesterstängt och det tredje stället kommer jag att hoppa över tills vidare. En söt liten presentaffär eller blomstershop skulle vara trevligt att sälja i. Frågan är om det är lönt att leta efter något nu så här 2 månader innan jag faktiskt ska lämna stan för Stockholm en termin...?! Nåja, det löser sig, som allt annat.

På smyckepartyt blev tjejerna glada för att mina armband inte gled av deras händer. Det är tydligen inte bara jag som har smala handleder, vilket ju var kul eftersom jag gjort armbanden efter mina egna mått. Bjuder på två armbandsbilder idag innan jag cyklar till stan. Ha det så skönt i solen, friends!



85:-/st.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

åååh, vilka fina! finns dom att köpa i butik någonstans?

4:44 em  
Anonymous Anonym said...

Det rosa var ju riktigt fint!

3:42 em  
Blogger Nataly said...

underbart det nedersta =)

8:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home