lördag, juni 17, 2006

Laddad och klar

Det var en bra dag igår då jag var och hämtade smyckena på mina tre ställen. Alla hade sålt och jag blev glad. Tror dock jag ska låta bli att lämna tillbaka smyckena till ett av ställena, de mår inte bra av hårfrisörsprodukter som spray, blekmedel och annat som finns i luften. Silvret blir oxiderat extrasnabbt och sötvattenpärlorna mår inte heller bra där. Men nu har jag iaf testat ett par veckor så nu vet jag. Drömmen hade ju varit att hitta ett par ställen i Stockholm nu i höst eftersom jag kommer att befinna mig där pga studier. En schysst nagelstudio eller en liten söt affär eller en nätshop. Vet ni något så hojta till. Leder det till något bra belönas ni med ett halsband! :)

Allt är nerpackat, prismärkt och sorterat. Imorgon bär det av till hålan som gud glömde för andra smyckepartyt! Dagens bild är värdinnans sommarhalsband som hon får för att hon låter oss husera hemma hos henne imorgon.
Tredje partyt blir någon gång i början av juli, så bor du i Malmö med omnejd så är du hjärtans välkommen att höra av dig och dyka upp.





Nu ska jag iväg på fest och är åter imorgon kväll efter smyckepartyt!
Ha en superskön helg, ni som läser!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det här vita var ju helt otroligt vackert. Så fräscht!

9:25 em  
Anonymous Anonym said...

Å vad fint! Älskar vita smycken.

2:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home