lördag, juli 01, 2006

Himmelriket

För några veckor sedan satt jag och pärlsurfade en kväll. Jag hittade ett företag i USA som sålde pärlor och tillbehör till grossistpriser. Eftersom frakten till svea rike är så dyr så nöjde jag mig med att klicka bort en timme eller två och tråna och ååååh:a...och beställa en katalog.
Nu är jag så lyckligt lottad att min mor åker till USA igen, hon var ju där i påskas, men åker alltså tillbaka i augusti igen. Eller hon ska till Puerto Rico men åker via USA för att hämta upp a couple of friends so to speak. Vissa har det bra! Däribland jag faktiskt, för nu kan jag beställa pärlor från det där himmelriket och adressera paketet hem till en av mammas väninnor och så hämtar mamma det när hon kommer dit och tar det med sig hem till mig! Perfekt!

Såg helt underbara så önskelådor eller vad man ska kalla dem. Små silvriga eller guldiga hängen att ha i en kedja om halsen. 2*2 cm med öppningsbart lock för att man ska kunna skriva sin önskan på en lapp och stoppa i den lilla boxen och förvara nära hjärtat. Ska beställa hem många. Gud så gulligt liksom! Kommer ihåg att jag för något år sen befann mig någon helt annan stans än i himmelriket och skrev ett så kallat änglabrev. Där ska man skriva vad man önskar sig mest av allt och sen ska man bränna brevet. Killen som var det bästa i mitt liv vid det tillfället blev aldrig min...trots änglabrev. :)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men du, nu blev jag allt lite kär i dina smycken. Fasiken vad mycket fint du har gjort. Jag tror jag vill ha allt. Tack! Hur gör man för att beställa?

7:49 em  
Anonymous Anonym said...

ett litet tips..
www.treasureislandpearls.com

/Frida =)

12:15 em  
Anonymous Anonym said...

Hej jag undrar bara vart har du hittat det företaget i USA,om dom har nån hemsida. Vi ska starta ett företag och ska sälja snäckhalsband! skulle vara snällt om du kunde svara (: du kan svara på: mommsan@hotmail.com

//matilda

6:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home