söndag, juni 25, 2006

Bild i bloggen, äntligen!

Stort tack till tjejen bakom den här sighten, som på ett perfekt sätt förklarade för mig hur jag skulle göra för att få till en bild i sidhuvudet eller vad man ska kalla det!

Jag bara tog en bild och la in för att se hur det blev och om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog att pyssla till det ytterliggare vid ett senare tillfälle. Helst skulle jag vilja ha en bild på mig själv OCH pärlorna. Jag lite svagare och pärlorna i förgrunden. Vi får se, det kanske kommer. Eller om någon känner för att bildpyssla så får ni gärna höra av er.
Det allra bästa med internet, enligt mig, är att man kan få näst intill proffshjälp med allt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har också nyss lärt mig, fast jag provade mig fram själv & de gick ganska bra! Jag kommer nog också att pyssla ganska mycke =)

11:28 fm  
Blogger Anna said...

Det skulle jag också gärna vilja veta. Blev ju ursnyggt med bilden! Tack för din kommentar hos mig :) Kommer kika in hos dig fler gånger, för du verkar vara riktigt bra på att göra smycken! Lycka till med affärerna! /Anna

4:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home