lördag, juni 24, 2006

Snälla...

Jag vill pynta min blingblogg. Där uppe där det står Blingblingbyme vill jag ha en bild som bakgrund istället för vitt. Någon som vet hur man gör? Bilden finns uppladdad på nätet och jag har provat att klistra in url:en i templaten under 'header' men det funkar inte. Om någon vet, hör av er snälla! Vill göra sommarfint här inne ju! :)


Setet på bilden, som blir större om man klickar på den, är gjort av det röda hjärtat som fanns på bild för några dagar sen. Stenarna är inköpta på Manhattan, Broadway så man är garanterat ensam om smycket här hemma i långa landet :)
Pris: 259:-


Snart lunch, sen ska jag skapa. Det kliar i fingrarna idag! På återseende.



2 Comments:

Blogger angela said...

klistrar in koden som jag använde på min blogg. Har byt ut < tecknen mot ( och ) för att den inte ska försvinna som html-kod i kommentarrutan.

(div id="header")

(h1 id="blog-title")

(img src="http://photos1.blogger.com/blogger/8086/2807/1600/silverkallan04.jpg")

(/h1)
(p id="description")(/p)

(/div)

Du gå in på min blogg och kolla i källkoden ( silverkallan.blogspot.com ).
Det är inte i headern du ska ändra utan längre ner under body taggarna. Där klistar du in img-urlen. Använd den första url du får, annars blir det en mindre bild än du laddade upp.
Hoppas det hjälper :)

11:29 em  
Blogger angela said...

Hej igen :) Nu ser jag iaf din logga där uppe.

10:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home