torsdag, juli 06, 2006

Smyckeparty nr 3

Hemma bra!

Jag och min granne C bjöd in de andra i huset och våra vänner och bekanta till smycke och hudvårdsparty i trädgården idag. Hur mysigt och lyckat som helst.




Vattenmelon, andra frukter och bär, salta pinnar, hinkvis med cider och vatten och bara ben! Kan det bli bättre? (Ett tips om ni ska servera kall dryck i flaska eller burk i sommar. Frys in vatten i plastpåsar eller småburkar. Fyll en hink/tunna med drickaburkar varvat med de stora isblocken ur plastpåsarna/burkarna. Funkar hur bra som helst och håller drickan kall även när Sverige får högsommarvärme!)



Som en sidekick kom faktiskt en bloggbekant också. Sånt är alltid kul. När folk från nätet vågar!


Tre-fyra beställningar trillade in och jag är jättenöjd med det tredje smyckepartyt!
Är någon sugen så bara hojta till, om ni bor i närheten av Malmö dvs.
Bye for now. Var rädda om er i solen!


4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Håller med föregående talare, kul grej, cch smyckena du gör är jättefina! Du får ordna nåt liknande när du kommer till Stockholm i höst!

12:11 em  
Anonymous Anonym said...

Ja jag gillar det också, speciellt om man kan vara utomhus. Det blir så trädgårdsmysigt liksom. :)
Ediets; fixar du girls så fixar jag bling!

3:43 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, va mysigt det verkar! Hade gärna kommit jag med! ;)

9:15 fm  
Anonymous Anonym said...

Ska nog testa det där med min nätbutik åxå. Det verkade både trevligt och bra för affärerna *S*

10:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home