onsdag, juli 12, 2006

Fullt hos C igen


Pärlleveransen kom igår. Att umgås nere vid havet lockade mer än att sitta inne och svettas och pärla så dagens inlägg är bildtomt. Har varit och lämnat smycken hos C igen efter smyckepartyt, så att hennes salong åter blingar. :)
Hon tycker det är så kul att sälja mina grejer och jag är självfallet så glad över det. Idag sa jag åt henne att om hon säljer för mer än si och så mycket under juli så är det röda setet hennes. Hon har tittat på det länge men efter att ha gett henne tre halsband och ett par örhängen på kort tid tyckte jag att det kändes lite maffigt att slunga iväg det röda också, men det här kändes bra...hon säljer och får det röda. Jag tjänar inte så mkt på det men i början så här så får man vara glad för den gratis reklamen man får iom att ens smycken syns på de som köper dem.

Längtar till Stockholm i slutet av augusti och alla nya inköpsställen jag kommer att hitta. Tyvärr är det ju inte billigt att handla i pärlaffärer men när man väl stigit in så har "pärlshoppingjäveln" tagit en och man kan inte låta bli. Med lite tur så hittar jag ett ställe eller två som vill sälja mina grejer så då kanske det kan gå plusminusnoll iaf. Då är jag nöjd!



Äsch det är ju tråkigt med inlägg utan bild, ni får titta på ett grönt snäckset som jag lämnade hos C på salongen idag. 250:- står det på prislappen.
Sköt om er!