tisdag, juli 11, 2006

I väntan på leverans och höst

I väntans tider

Det har varit lite tid för pärlande de senaste dagarna, med undantag för ett armband till födelsedagsgrisen som fick halsbandet. Samma färger och teknik, riktigt fint! Ja och i lördags, jag trotsade värmen en stund och satt vid mitt bord och pärlpysslade lite. Har -tyvärr- börjat tänka lite i höstfärger för att vara beredd sen när alla vill ha match i brunt och de gyllene färgerna. Ett lååååångt halsband blev det, med massa sötvattenpärlor och lite glaspärlor. I ändarna brickor med texten "Made with love" :)

Det får räcka som uppdatering tills jag får min leverans av pärlor och snäckor vilken dag som helst.




Och om någon vet ett litet gulligt ställe i Stockholm som skulle kunna tycka det var kul att sälja mina smycken så hojta till, jag är på plats i huvudstaden i augusti!