torsdag, juli 27, 2006

Långsamt leder också framåt

Egentligen känner jag för en heldag med pärlorna, men samvetet tillåter inte det i den här sommarvärmen. Önskningarna kanske påbörjas i helgen, för det kliar en del i fingrarna även om hettan gör att man tänker något långsammare.

Bjuder på en bild av ett halsband som sin vackra uppenbarelse till trots aldrig blivit såld. Kanske är det för att jag köpte pärlorna vid ett för mig mycket speciellt tillfälle och det är meningen att det ska stanna i min ägo, jag vet inte. Använder inte de där färgerna men samlare som jag är så kan jag tänka mig värre saker än att behålla det. Skulle någon bli sugen på det så är priset 175:- och längden är ca en meter!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jättefint tycker jag, gillar absolut färgerna! Om det fortfarande finns kvar när vi ska ta den där pubrundan i Sthlm är jag nog spekulant på det :)

4:19 em  
Anonymous Anonym said...

oooh... jättefint! hör av dig på min sida om det finns kvar!

10:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home