torsdag, september 28, 2006

Platsreservation

Tjoho!
Nu är plats reserverad på STREET julmarknad, lördagen och söndagen den nionde och tionde december. Hoppas jag får vara med, det hade varit såå skoj att själv få sälja sina alster som omväxling till att ha dom till försäljning hos vänner och bekanta.

Kreativiteten har inte haft några gränser de senaste dagarna och det här med lintråd och lite större stenar och pärlor är verkligen kul att jobba med. Höst/vinterkollektionen går i mestadels varma (bruna, gula, höstiga) färger men jag har stuckit in en del wildcards i form av rosa och ljusblått också.





Hej so long!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, så fina! Vi kommer att sälja halsband på löpande band på Street! Jag längtar redan till dess :)

6:48 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag också!! =)

4:39 em  
Anonymous Anonym said...

Vackra smycken du gör. En fråga, hur får du lintråden genom pärlorna? De flesta pärlor jag hittat har för små hål för lintråd

8:03 em  
Blogger sparris said...

Är lite nyfiken på om damen har lite mer info eller bilder på det översta halsbandet(om det finns kvar?! =O)

Längd? Hur stora pärlor osv?

11:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home