måndag, oktober 02, 2006

Zimpel Lyx

Det känns nästan lite overkligt, men himla häftigt. Att jag ska ha ett bord på Street (som jag för övrigt har hört ryktas ska köra igång i Malmö också) julmarknad. =)

Just nu funderar jag lite över en etikett. Tror att jag har kommit en bit i tankebanornas djungel. Namnet är näst intill klart. Ett Z ska vara med, för det känns JAG. Tror att det kommer att bli "Zimpel Lyx". Det speglar mitt liv och min allmänna smak bra. Finns det en lätt väg så tar jag den, det ska vara lätt och enkelt. Sen är ju lyx något jag inte kan leva utan. Vardagslyx. "Zimpel Lyx" - jag tycker det känns bra! Vad tycker du?

Planer framåt är under behandling...:)

3 Comments:

Blogger Lotta said...

Egentligen ingen kommentar om "Zimpel Lyx", jag ville bara säga att jag tycker din blogg är snygg och intressant att läsa.

8:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Zimpel Lyx låter som ett kanonbra namn! Och det viktigaste är nog att det känns "du", för andra kommer säkert inte tänka på namnet så jättemycket, de är nog mest intresserade av smyckesdesignen.

Hur som helst, jag har en fråga till dig. Har du något tips på en BRA sida på nätet där man kan köpa pärlor, tråd och andra tillbehör? Det är en hel djungel därute och jag har faktiskt inte hittat en enda rikitgt bra sida, bara en massa halvdana... Tack på förhand! :)

1:36 em  
Anonymous Anonym said...

Mi: Tack för dina kloka ord. www.parlgrossisten.se har mkt sötvattenpärlor till låga priser och metalldelar, www.rumoram.se är också bra. Båda skåneföretag. =)
Det är ju så olika vad de inriktat sig på.Kolla på www.parlplatsen.se också, där finns bra forum där folk delar med sig av sina shoppingtips.

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home