fredag, december 15, 2006

Julmarknad


STREET
var sådär. Själva marknaden är en supergrej. Välorganiserat, trevligt och hur stämningsfullt som helst. Dock kände jag att det inte var riktigt rätt säljforum för min del. Sålde en del men hade önskat högre försäljning så efter en dag bestämde jag mig för att hellre vila andra dagen. Välbehövligt sa kroppen.

Sötast kund var de två pojkarna som kom med 150 kr ihopskrynklade i handen och pekade på ett grönt halsband och frågade vad det kostade. När jag sa 150 kr så sken dom upp och räckte över sin skrynkliga budget och sa att det var till deras mamma. Sååå söta! Hoppas mamman blev jätteglad!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

vad gulligt! kul att du gör och säljer smycken

9:58 fm  
Anonymous Anonym said...

du gör verkligen fantastiska smycken! :)

3:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home