torsdag, oktober 12, 2006

Höstnytt på salongen

Igår ett glädjande besked. Min kära mor var och såg om ena salongen i Skåne som säljer mina smycken. Hon kom hem med en hygglig summa och jag blev glad. Inte så mycket för pengarna, utan för att jag får fint betyg. Kunderna tycker om mina smycken och jag får fortsätta pärla.

Nu har vi tagit bort allt som påminner om sommaren, allt förutom en stor skål med örhängen, och ersatt med ny kollektion. Gissa vad. Lintrådssmycken såklart! :)

Undrar vad nästa grej ska bli i mina fingrar. :)

So long!

2 Comments:

Blogger Lotta said...

Hej Maria!

Tack för dina kommentarer! Det tog mig ett tag att hitta dem, därför har jag inte svarat förrän nu.

Roligt att du ska stå på Streets julmarknad, Stockholm verkar vara ett bra ställe att vara på om man håller på med smycken. Själv finns jag i närheten av Örebro, och om jag har tur kan jag få dela ett bort på Wadköpings julmarknad i år, den ska vara rätt stor.

Hälsningar,
Lotta

7:34 fm  
Blogger Lotta said...

Det finns inte mycket i Örebro heller, en Panduro/Idé och hobby, och jag tycker de är för dyra och har för dåligt utbud, så jag köper mest via Internet. Brukar försöka komma till GeoArt när jag är i Stockholm. Det finns också ett ställe som heter Continenta som ligger på en parallellgata till Sveavägen, de har en hel del men kräver att man handlar för minst 800 plus moms, kontant. Men man kan ju titta i alla fall!

8:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home