onsdag, oktober 11, 2006

Blingbling comes out!

Lintråds-manin har lagt sig lite, men innan den gjorde det så plåtade jag de senaste alsterna. Här kommer ett litet smakprov.
Antar att det blir fart på pärlandet igen när alla halsbanden är hemma igen och jag kan se vilka färger som är minst representerade och fylla på med just dom. Just nu är dom dels på väninnans jobb, dels på salongerna nere i Malmö.

Annars?
Mkt tankar just nu.
Och så är jag "outad" - personalen i favorit-pärlaffären har hittat hit. =)




Röd ovaxad bomullståd. Mitt eget.



Ha det bra där ute!
/ Maria

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej, vill du stödja Rosa Bandet-kampanjen i din blogg, genom att ha ett rosa band i högra hörnet av bloggen? Är du intresserad: kontakta mig på johan@prontocommunication.se

Mvh,
Johan

2:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home