lördag, oktober 21, 2006

Aktion/Auktion

Nu har jag varit och hämtat pärlor och material i pärlaffären (Pärlehuset, Tegnérgatan, Stockholm) för 250 kr och ska skapa valfria smycken av det som ska lämnas in i affären senast 1 november. Därefter ska det bli auktion i butiken, den 4 november, till fördel för Stadsmissionens kvinnorörelse har jag för mig att det var. SKOJ SKOJ!

Mitt pysslande har legat nere ett tag så det ska bli skoj att pärla loss. :)
Har också två "beställningar" att färdigställa - så sysslolös behöver jag inte vara.

Kom och var med på auktion den 4 november om du inte är uppbokad!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hittade nyss din sida! Vad mycket fint du har gjort! Kram Linda
lindajohannacaroline.blogg.se

7:06 fm  
Blogger mitt fyrverkeri said...

Tack Linda! Dina var också fina!

10:57 fm  
Anonymous Anonym said...

ja, finns inte så många bilder än.. hihi men mer kanske kommer!

5:42 em  
Blogger Lotta said...

Roligt att få material att skapa med, och ännu roligare när det går till något bra!

Har du något bra tips på var jag kan hitta muranopärlor till OK pris i Stockholm? Jag ska dit imorgon (fredag) och kom på att jag kanske borde passa på att titta efter sånt jag behöver...

12:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home