tisdag, januari 30, 2007

Long time!

Jaha, det var ett tag sen. Av förklarliga själ har jag inte uppdaterat här. Det är en lång historia och jag kanske berättar den en annan gång men inte nu.
För tillfället så smyckepysslar jag inte i någon stor utsträckning. Försäljningen pågår nere i Malmö på två ställen men det är allt.
Ibland tror jag att jag är över pärlandet, men jag vet ju att inspiration är något som kommer och går så jag är säkert snart tillbaka.

Ni andra som också pärlar - kan ni inte hojta till och länka till era bloggar så man får kika på era smycken? Inspiration som sagt...:)

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ville bara säga att jag gillar dina smycken och längtar tills det kommer upp fler! Själv har jag lagt upp några av mina smycken på www.smyckeskrin.com

2:58 em  
Anonymous Anonym said...

Hoj Hoj! :D

3:21 em  
Anonymous Anonym said...

ÅH! Så kul! Mera.
Ni gör båda superfina smycken :)

8:48 em  
Blogger Lotta said...

Jag är också ute och letar inspiration. Har i alla fall lagt upp två par nya örhängen om du vill ta en titt!

10:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej! Jag pysslar åxå med smycken, men precis som för dig så ligger inspirationen nere för tillfället. Kika gärna in hos mig, finns lite bilder upplagda. Under Pyssel hittar du fler.

8:44 em  
Blogger pärlbesatt said...

ditt ord är min lag. här är mitt!

3:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home